25 Nisan 2009 Cumartesi

BMD’de yeni yönetim iş başında


İstabul’da gerçekleşen BMD Olağan Genel Kurulu’nda derneğin yeni yönetim kurulu seçildi.


Bilişim Muhabirleri Derneği (BMD) Olağan Genel Kurulu, 24 Nisan 2009 tarihinde İstanbul’da İnterpro Binası’nda gerçekleştirildi.


Yeni yönetim kurulunun seçildiği genel kurul toplantısında, Bilişim Muhabirleri Yönetim Kurulu Başkanlığı’na BThaber Yazı İşleri Müdürü Fatih Sarı seçildi. Fortune Türkiye’den Kerem Özdemir dernek başkan yardımcısı olurken, Yeni Şafak’tan Melih Bayram Dede dernek genel sekreterliğine getirildi. Yeni yönetim kuruluna dahil olan üyeler ise SDN Medya’dan Hakkı Alkan ve Melih Çelik, BThaber’den Ceren Moral ve Telecom.tr Dergisi’nden Murat Büke oldu.


Yeni yönetim kurulunda yer alan yedek üye listesi ise Ali Yavuz Şahin, Levent Daşkıran, İlhan Özel, Mahir Doğan, Hüseyin Gönüllü, Suat Koyuncu ve Ayhan Sevgi olarak sıralandı.


Toplantı kapsamında BMD bünyesinde gerçekleştirilmesi planlanan çalışmalar ele alındı. Bu projeleri üstlenecek sorumlular seçildi. Dernek yeni dönemde düzenli buluşmalar ve etkinliklerin yanı sıra üyelerine yönelik eğitim faaliyetlerini de gerçekleştirmeyi planlıyor.


BMD Hakkında:

Bilişim Muhabrileri Derneği (BMD), 20 Şubat 1998 tarihinde ‘Bilişim Muhabirliği'ni gazetecilik mesleğinin bir uzmanlık dalı haline getirmek ve bu doğrultuda faaliyet göstermek misyonuyla kuruldu. Dernek üyesi olan bilişim haberci, yorumcu, editör ve köşe yazarları ile Türkiye'nin bilgi toplumuna dönüşmesi sürecine katkıyı sağlamak vizyonuyla çalışmalarını sürdürüyor.

Hiç yorum yok: