25 Nisan 2009 Cumartesi

Başlarken...


İşiniz yazarlık olunca eliniz gidip de kendi blogunuza iki satır yazamıyorsunuz.

Bu site bin yıl önce hazırlandı ama ilk entrynin tarihi bugün. Bu da bizim meslek hastalığımız olsa gerek.

Peki nereden çıktı bu şimdi ya da neden bugün diye soranınız olur mu bilmem ama sevgili eşim Tülay sordu:-)

Dün Bilişim Muhabirleri Derneği'nin genel kurulu vardı ve sağolsun gazeteci arkadaşlarım derneğin başkanlığına beni seçti. Bu toplantı sırasında bir dostum uyardı:
- Abi senin bloga girdim, hiç bilgi yok, yakışmaz sana!
- Doğru diyon da ne yazıcam ben oraya, o kadar çok yere yazıyorum ki uğraşamam:-)
- Uğraşırsın abi, uğraşmazsan ben uğraştırırım:-)

İşte bütün bunların ya da motivasyonun sebebi bu kısacık konuşma.

Evet efendim başladık, umarım devamını da getirebiliriz...

1 yorum:

le saux dedi ki...

Beşiktaş'ın Liverpool maç.ı gibi olmasın bu başlangıç Fatih Bey, fotodan da esinlenip yazıvereyim bunu dedim, malum 2-1'lik galibiyetin rövanşından sonra Beşiktaş kayboldu Avrupa'larda. Siz de blogosferde kaybolmayın, güncel kalın, okumak isteyen çok olacaktır.